Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
112 Acil Çağrı Merkezi
112 Acil Çağrı Merkezi
  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM
Ara
  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM

KOCAELİ 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

  • Müdürlüğümüz
    • Vali
    • Vali Yardımcısı
    • 112 AÇM Müdürü
    • Hakkımızda
  • Mevzuat
    • Mevzuat
  • Projeler
    • eCall
    • Engelsiz 112
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Projesi
  • İstatistikler
    • Ocak
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Gündem
    • Galeri
    • Haberler
    • Duyurular
  • İletişim

Kocaeli 112 Acil Çağrı Merkezi TRT HABER'de

18.10.2019

Valimiz Sayın Hüseyin Aksoy, TRT Kocaeli Muhabiri Halit Yılmaz'ın canlı yayın konuğu oldu.

Valimiz Sayın Hüseyin Aksoy, İçişleri Bakanlığımızca yürütülen 112 Projesi (tüm acil numaraların tek merkezde toplanması) kapsamında ilimizde Valiliğimize bağlı olarak faaliyet gösteren 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün çalışmaları hakkındaki bilgi vererek, değerlendirmelerde bulundu.

Valimiz Sayın Hüseyin Aksoy’un yapmış olduğu açıklamalarında; “Kocaeli’de 112 acil çağrı merkezi 2015 yılından beri hizmet veriyor. Farklı kurumlar adına tek bir merkezde çağrılar toplanmakta ve ilgili kurumlarımıza yönlendirmektedir. Aynı anda 50 arkadaşımızın hizmet verdiği bu merkez Kocaeli bölgesine önemli bir hizmeti sunuyor. Günde ortalama 5 bin 400 çağrı alınmakta, ayda 164 bin çağrı ve yılda yaklaşık 2 milyona yaklaşan bir çağrıya buradaki çalışan arkadaşlarımız cevap veriyor. Gelen bu çağrılar doğrultusunda ilgili kurumlarımız göreve çıkmak durumundalar.

112 ÇAĞRI MERKEZİ İNSAN SAĞLIĞI İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BİR GÖREV YÜRÜTÜYOR.

Burada bütün kurumlar ortak bir görev anlayışı içerisinde çalışmalarını sürdürüyor. Bu yönüyle baktığımızda burada emniyetten, jandarmadan, sahil güvenlikten, AFAD’tan ve bunun gibi farklı farklı kurumlardan elemanlar var ve ortak bir anlayış içerisinde burada çalışmalarını sürdürüyorlar. Bu anlamda 112 çağrı merkezi önemli bir görev yürütüyor.

ASILSIZ ÇAĞRILARLA 112’Yİ MEŞGUL ETMEMELERİNİ VATANDAŞLARIMIZDAN İSTİRHAM EDİYORUM.

Çağrılara baktığımızda geçtiğimiz yıl; çağrıların %71’i asılsız çağrı olarak gözüküyor ve bu kabul edilebilir değil. Özellikle vatandaşlarımızdan istirhamım bu asılsız çağrılarla 112’yi meşgul etmemeleridir. Çünkü gerçekte acil ihtiyacı olan bir vatandaşımız varsa 112 telefonlarının meşgul olma ihtimaline karşı oraya ulaşamaması gibi bir riskle karşı karşıya kalabilir ve buradaki çalışan arkadaşlarımızı gereksiz yere meşgul etme gibi bir durum söz konusu olabilir.

Asılsız çağrılarla ilgili uygulanan idari yaptırım kararları hakkında da bilgi veren Sayın Valimiz; “Asılsız çağrılar tespit edildiği taktirde bu kişilere karşı idari para cezası uygulanıyor. 2019 yılı için böyle bir asılsız çağrı tespit edildiğinde 425 TL para cezası uygulama imkânı var. Eğer bunu farklı şekillerde farklı suç oluşturulabilecek bir şekilde ihbarda bulunduysa bunu da Cumhuriyet Savcılıklarına suç durusunda bulunmak suretiyle hakkında adli takip yapılması söz konusudur.”

Acil yardım gerektiren durumlarda eskisi gibi farklı farklı numaraların değil de 112 acil çağrı numarasının aranmasının yeterli olduğunu her yaştan bireyin bilmesi gerektiğini belirten Sayın Valimiz; “112’nin bilinmesi ve acil durumda aranabilmesi noktasında herkesin belirli bir bilgi seviyesine ulaşması lazım. Çocuklarımız da zaman zaman belirli risklerle karşı karşıya kalabiliyorlar ve acil durumlarda nereyi nasıl arayacakları konusunda bilgi sahibi olmaları büyük önem taşıyor. Bu anlamda Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğümüzün ilgili birimleri çocuklarımızı bu konuda daha duyarlı hale getirmek için eğitim çalışmalarına aralıksız devam ediyor.” dedi.

Haber : Büşra Günaydın
28.02.2019

 
 

112 AÇM

  • Hakkımızda
  • Genel Müdür
  • Genel Müdür Yardımcısı
  • Daire Başkanı
  • Teşkilat Şeması
  • 112 İl Müdürlükleri
  • Kurumsal Kimlik
  • Mevzuat

ÇAĞRI MERKEZLERİ

PROJELER

  • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
  • 112 AÇM
  • eCall
  • Engelsiz 112

GÜNDEM

  • Haberler ve Duyurular

İLETİŞİM

  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM
 

112 Acil Çağrı Merkezini Takip Edin;

  

Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü

İdari Şube: +90 312 422 42 50
 
Teknik Şube: +90 312 303 99 78

 

 Kurumsal E-Posta
© 2019 T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Gen. Müd. Acil Çağrı Hizmetleri Daire Başkanlığı
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız