• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
112 Acil Çağrı Merkezi
112 Acil Çağrı Merkezi
  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
    • Panik Butonu Uygulaması
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM
Ara
  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
    • Panik Butonu Uygulaması
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM

ISPARTA 112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

  • Projeler
  • Gündem
    • Haberler
    • Duyurular
  • İletişim

11 Şubat 2019 112 Günü

11.02.2019
Her yıl 11 Şubat’ta kutlanan 112 Acil Çağrı Günü münasebetiyle 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Ethem Kılıçarslan ve müdürlükte görev yapan kurumların temsilcilerini kabul eden Vali Ömer Seymenoğlu tüm çalışanların gününü kutlayarak görevlerinde başarılar diledi.

112 heyetini kabulünde bir açıklama yapan Vali Seymenoğlu 112 Acil Çağrı Merkezine gelen çağrıların yaklaşık olarak yüzde 50’sinin merkezin sorumluluk alanına girmeyen çağrılar olduğunu ve bu durumun merkezde 24 saat 365 gün fedakârca çalışan operatörleri oyaladığını belirterek gereksiz çağrılar sebebiyle o anda gerçekten acil yardıma ihtiyacı olan vatandaşların merkeze ulaşmalarını geciktirebileceği uyarısında bulundu.

Vali Seymenoğlu; “24 saat esasına göre Sağlık, Polis, İtfaiye, Jandarma, Orman Yangın ve Afad temsilcilerinin görev yaptığı merkezde, alandan gelen çağrılar operatörler tarafından karşılanmakta ve ilgili kurum temsilcisine aktarılmakta. Anlamsız gelen, doğru olmayan çağrılar görev yapan arkadaşlarımızın hem moralini bozmakta hem de zaman ve iş kaybına sebep olmakta, bu yüzden bütün vatandaşlarımızın duyarlı olması lazım. Usulsüz aramalar aynı zamanda idari para cezası ile cezalandırılmakta. Ancak biz cezalandırma taraftarı değiliz sadece bunu yapan kişiler bir gün kendilerinin yâda yakınlarının da acil yardıma ihtiyaç duyabileceklerini ve gereksiz aramalar yüzünden 112’ye ulaşmada gecikme yaşayabileceklerini düşünmelerini istiyoruz.” dedi. 11.02.2019
 
 

112 AÇM

  • Hakkımızda
  • Genel Müdür
  • Genel Müdür Yardımcısı
  • Daire Başkanı
  • Teşkilat Şeması
  • 112 İl Müdürlükleri
  • Kurumsal Kimlik
  • Mevzuat

ÇAĞRI MERKEZLERİ

PROJELER

  • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
  • 112 AÇM
  • eCall
  • Engelsiz 112
  • Panik Butonu Uygulaması

GÜNDEM

  • Haberler ve Duyurular

İLETİŞİM

  • 112 AÇM
    • Hakkımızda
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Daire Başkanı
    • Teşkilat Şeması
    • 112 İl Müdürlükleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Mevzuat
  • ÇAĞRI MERKEZLERİ
  • PROJELER
    • AFAD Acil Mobil Uygulama Projesi
    • 112 AÇM
    • eCall
    • Engelsiz 112
    • Panik Butonu Uygulaması
  • GÜNDEM
    • Haberler ve Duyurular
  • İLETİŞİM
 

112 Acil Çağrı Merkezini Takip Edin;

  

Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü

İdari Şube: +90 312 422 42 50
 
Teknik Şube: +90 312 303 99 78

 

 Kurumsal E-Posta
© 2019 T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Gen. Müd. Acil Çağrı Hizmetleri Daire Başkanlığı